Jelentkezzenbea Facebook AdsManagerbe.
Kattintsonafelsőnavigációssávbana„Create”gombra, majdválasszaa„Ads”(Hirdetések) menüpontot.
Válasszaki acélközönségeta'Közönség'fülön. Ittbeállíthatjaa demográfiai adatokat,érdeklődésiköröket,viselkedéststb.
A'Formátum' fülön válasszaki a hirdetés típusát.Dropshippingvállalkozásokszámáraaz'Egykép'vagy a'Körhinta'formátumajánlott.
Adjamega hirdetés szövegét és címét a„Média”fülön. Ittfélkövér vagy dőltbetűt is használhat, hogyüzenetekiemelkedjen.
A„Média”fülönválasszakiahirdetésébenhasználnikívántképetvagy videót. Fontos, hogy vonzó és relevánsképekethasználjon,amelyekfelkeltika potenciálisügyfelek érdeklődését.
Állítsabe a költségvetést a„Költségvetésésütemezés”fülön. Ittbeállíthatjaa napi költségvetést és a kampány időtartamát.
Ellenőrizzea hirdetés előnézetétaz„Áttekintés”fülön, majdkattintsona„Közzététel” gombra a hirdetés közzétételéhez.
Fontos megjegyezni, hogy a Facebook-hirdetések hatékonyságaapontosközönségcélzástól, ahirdetésiszövegésképek minőségétől, valamint a költségvetés és a kampány időtartamának helyesbeállításaitól függ. Érdemes kísérletezni és tesztelni, hogy melyik hirdetési stratégia működik a legjobbanazÖndropshippingvállalkozásaszámára.
'A gazdagság titkaaz aktívjövedelempasszív jövedelembefektetése'
Robert Kiyosaki